Przegląd kosmetyków do stylizacji włosów „na ciepło”

Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie stylizacji włosów bez suszarki i prostownicy. Wiem, wiem... To strasznie osłabia włosy, ale s...

Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie stylizacji włosów bez suszarki i prostownicy. Wiem, wiem... To strasznie osłabia włosy, ale są przecież kosmetyki, które pomagają chronić włosy przed wysoką temperaturą. Wciąż szukam tego jedynego, idealnego kosmetyku, który nie obciąży włosów, ale ochroni je przed 230ᵒC, a przy tym włosy nie będą się po nim puszyć. Dlatego co jakiś czas kupuję jakieś „cudo” i testuję je na moich włosach. A oto, co ostatnio „upolowałam”:


Schwarzkopf, Got2b Smooth & Chic Anti-Frizz Lotion



Ten kosmetyk najbardziej przypadł mi do gustu. Ma konsystencje balsamu, o bardzo ładnym zapachu. Lotion wygładza włosy, które dzięki formule anti-fizz się nie puszą. Nakładam go zawsze przed wysuszeniem włosów, są potem miękkie w dotyku, lśniące i ładne pachnął. Nie obciąża włosów, a co najważniejsze są zabezpieczone przed działaniem gorącego powietrza suszarki. Producent zapewnia również ochronę przed promieniami słonecznymi. Opakowanie jest poręczne i wygodne w użyciu dzięki pompce, a także bardzo wydajne. Cena około 20 zł za 200 ml wydaje mi się bardzo korzystna w stosunku do jakości.


Hairlive Straight Hair



Profesjonalny produkt do prostowania włosów, którego zakup poleciła mi moja fryzjerka. Nie można go kupić w zwykłej drogerii, lecz w salonie fryzjerskim. Przyznam, trochę zdziwiłam się jego żelową konsystencją, lecz nie zawiodłam się i widać efekty jego stosowania. Nie są one tak spektakularne jak zapewnia producent „do następnego mycia”, ale przez cały dzień można się cieszyć prostymi i jedwabiście gładkimi włosami bez zbędnych poprawek. Ponadto chroni on włosy przed wysoką temperaturą, a także zapobiega elektryzowaniu się włosów. Produkt ma dość specyficzny zapach, ale poza tym jest wydajny, wygodny i łatwy w użyciu dzięki pompce. Cena około 25 zł za 250 ml, uważam, że to przystępna cena jak na profesjonalny produkt o doskonałej jakości, polecam jest godny wypróbowania.



Schwarzkopf, Got2b Guardian Angel


Kolejny produkt z serii Got2b. Pomimo wielu negatywnych opinii jakie o nim słyszałam postanowiłam go wypróbować i wcale nie jest taki zły jak o nim mówią. Produkt w sprayu, ma przyjemny zapach, używam go przed suszeniem lub przed użyciem prostownicy. Nie skleja włosów, jeśli się go rozpyli w odpowiedniej odległości, czyli jakieś 15 - 20 cm, w przeciwnym razie włosy mogą się trochę sklejać, ale po ich wyprostowaniu pozostają one na długo lśniące i proste. Niestety po jego użyciu włosy są w dotyku wysuszone i sztywne. Opakowanie wydajne i wygodne w użyciu. Cena około 20 zł za 200 ml.


Marion, Hair Line, Płyn prostujący włosy



Skusiła mnie cena produktu ( 8 zł za 150 ml), a także nazwa „Płyn prostujący”. Wygodne opakowanie, produkt dość wydajny o przyjemnym zapachu. Producent zapewnia długotrwały efekt prostych włosów i termo-ochronę. Spray faktyczne ułatwia prostowanie włosów, ale efekt zależy od pogody... Niestety nie radzi sobie z wilgotnym powietrzem, albo przynajmniej z moimi włosami, które się puszą. Spray nie skleja włosów, ale trzeba odczekać chwilę, aby włosy wyschły, ponieważ mocno je zwilża. Co do zabezpieczenia przed wysoką temperaturą, to mam nadzieje, że chroni włosy, ale widocznych efektów tej ochrony nie zauważyłam.



Avon, Advance Techniques, Spray termo-ochronny do stylizacji włosów


Producent zapewnia gładkość i zdrowy wygląd włosów, a także ochronę przed wysoką temperaturą. W tym przypadku także skusiłam się ceną (8 zł za 100 ml). Produkt dość wydajny, o ładnym zapachu. Ma dziwną lepiącą konsystencję, skleja włosy i w są po nim dziwne w dotyku. Więc oczekiwania gładkich i zdrowych włosów nie są spełnione, co do termo-ochrony, podobnie jak w przypadku poprzedniego produktu nie zauważyłam żadnych zadowalających efektów. Ponadto produkt obciąża włosy i szybko się po nim przetłuszczają. Zdecydowanie nie należy do moich ulubionych kosmetyków.


Każdy z tych produktów używałam codziennie przez okres 2 tygodni, chcąc przedstawić jak najbardziej obiektywną opinię na jego temat. Podsumowując moimi faworytami są produkty o konsystencji kremu do włosów, ponieważ najlepiej wygładzają i prostują włosy, efekt utrzymuje się przez cały dzień bez względu na pogodę, a także zapewniają zdrowy wygląd włosów. A co do produktów w sprayu to nadal będę szukać ideału, który spełni moje wszystkie oczekiwania...

S.

You Might Also Like

0 komentarze