"His is her" czyli z szafy chłopaka

Cześć. Dziś możecie zobaczyć mnie trochę z innej strony. Luźną, przydużą marynarkę połączyła z równie luźnymi czerwonymi spodniami i kosz...


Cześć. Dziś możecie zobaczyć mnie trochę z innej strony. Luźną, przydużą marynarkę połączyła z równie luźnymi czerwonymi spodniami i koszulą w kratę. Aby efekt nie był zbyt surowy i męski, dobrałam do tego czarne szpilki i kopertówko-portfelik. Powiem szczerze, że spodobał mi się taki ubiór.

A Wy co myślicie o tej stylizacji?
Kto dziś wraca na uczelnie? :( Miłego wtorku życzymy :)


















Marnarka - Dorothy Perkins sh
Koszula - Sinsay
Spodnie - H&M
Buty - Masha
Kopertówko-portfelik - Mango





You Might Also Like

59 komentarze

  1. Nawet ciekawie Ci to wyszło .. góra taka ostra , męska a dół super kobiecy i super sexi .. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się koszula w kratę :) Ogólnie fajne połączenie marynarki w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. love your look and your blog!
    have a nice day!

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja ;) dobry pomysł z tą kopertówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Super ! :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja . :)
    Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wracam na uczelnię w piątek :)
    Super zestaw! Bardzo mi się podoba połączenie czerwieni i granatu ! Ślicznie <3
    Udanego roku akademickiego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja świetna!! Super połączenie kratki i czerwieni!! Do tego marynarka! Super ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  11. nic dodać nic ująć...fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja! <3

    Obserwujemy? Jeśli tak - daj mi znać na blogu!
    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pasuje Ci taki styl,bardzo ładnie wyglądasz:) pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. wpadniesz, skomentujesz, obserwuje
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no i fajnie :) koszula boska, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to dobrałaś! ślicznie Ci tak :)
    obserwuję i pozdrawiam.

    http://paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNE ; ) wspaniały blog !
    http://diankoooaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja ! :) Bardzo podoba mi się blog, będę zaglądać tu częściej :)

    Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczycie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post ;)
    Obserw. ;3
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie :) dosc ciekawy pomysl no i duzy plus za dlugosc bo juz coraz zimniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny post ;)
    obserwuję ;3
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny post ;)
    obserw. ;3
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz!!!:))
    ja na uczelnię dopiero w piątek, bo czwartki wolne a w środę inauguracja:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja! :D

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, sama z chęcią bym się tak ubrała, jest troszkę elegancko, ale nienudno, podoba mi się :) chociaż spodnie wcale nie są takie luźne.
    żałuję, że w moim mieście nie ma Sinsaya :(

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dziękuje! :) haha, no tak, napis najlepszy hihi :D świetny pomysł ze połączeniem męskich ubran z elegancją damską, również chętnie obserwuje :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak najbardziej widać efekty olejku arganowego, włosy są miękkie i błyszczące i nie wiem czy to za sprawą prostownicy ale zauważyłam, że nie wypadają mi włosy, nie łamią się.
    Ładna marynareczka, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna stylizacja ;3
    te spodnie z tą koszulą - mega ! ♥

    obserwuję C;
    http://wiki-and-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne spodnie *.*
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny oufitt
    cudny blog
    świetnie czyta się twoje posty
    zapraszam do komentowania ostatniego posta
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne kolorki! Uwielbiam czerwone spodnie, też często zakładam podobne.
    Dziękuję za odwiedziny i obserwowanie, bardzo chętnie dołączam do Waszego grona czytelników.
    Pozdrawiam Maya :**

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna koncepcja :

    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    http://uszatkaa.blogspot.com/
    +
    candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz :) również obserwuję :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy blog ! A zestaw bardzo ladny ,a szczególnie marynarka i koszula wpada w oczko . ;*
    Obserwuje . ; D
    kissmeifyouwant.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi sie podoba stylizacja <3

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń

  36. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (341) and liked your facebook page, would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna stylizacja a zwlaszcza buty:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. powiem że ciekawa ta stylizacja, swietne szpilki :)!
    naprawde fajny blog! bede wpadac napewno i obserwuje :) licze na to samo :)
    http://wikson-wikson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ;d nawet nie zauważyłam, że marynarka nie twoja ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne połączenia :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog ciekawie piszesz z chęcią będę czytać i dzięki za komentarz to wiele dla nas znaczy i również cię będę z przyjemnością obserwować :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń