Hyper Stretch Oriflame

Z racji tego, że moje rzęsy są rzadkie i wypadają, skusiłam się na zakup serum i tuszu do rzęs Hyper Stretch od Oriflame.


Z racji tego, że moje rzęsy są rzadkie i wypadają, skusiłam się na zakup serum i tuszu do rzęs Hyper Stretch od Oriflame.




OPIS PRODUKTU

Producent obiecuje, że po stosowaniu serum Nasze rzęsy staną się gęstsze, mocniejsze i zdrowsze, natomiast tusz zapewni maksymalną długość rzęs i przyśpieszy ich wzrost.


SPOSÓB UŻYCIA I EFEKTY
Po 2 tygodniach stosowania widzę same pozytywy tych kosmetyków, rzęsy nie wypadają i stały się mocniejsze. Podkreślę, że używałam tych kosmetyków codziennie, najpierw nakładałam serum przy linii rzęs, a potem malowałam się tuszem. Tusz do rzęs Hyper Stretch jest wydłużający i daje fajny efekt.

CENA
Kosmetyki te nie są drogie serum kosztuje ok. 15 zł, a tusz ok. 30zł w porównaniu do wspominanej wcześniej firmy RevitaLash jest to naprawdę korzystna oferta.

B.


You Might Also Like

0 komentarze