Lifestyle
Organizacja czasu, czyli jak dobrze wykorzystać każdą chwilę
niedziela, listopada 22, 2015Witajcie Kochani!
Czas biegnie nieubłaganie... Pamiętam jak byłam nastolatką i chciałam być już dorosła, a teraz chwilami najchętniej wróciłabym do czasów beztroskiego dzieciństwa, kiedy to moim obowiązkiem było jedynie chodzenie do szkoły i sprzątanie swojego pokoju. Wy też tak czasem macie? Jednakże, czasu już nie cofniemy, teraz jedynie możemy wycisnąć z niego wszystko co się da i wykorzystać każdą chwilę.
Nuda? Nie pamiętam co to znaczy się nudzić! Od kiedy zaczęłyśmy prowadzić bloga każdą wolną chwilę poświęcamy Magii Sióstr. Na co dzień pracujemy i studiujemy, w wolnej chwili od nauki i pracy blogujemy, czyli przygotowujemy sesje zdjęciowe produktów, stylizacji, piszemy posty, recenzje, odpisujemy na maile i wiadomości, spotykamy się z innymi blogerami. Nasz plan dnia jest bardzo napięty, czasem nasi mężczyźni złoszczą się, że poświęcamy im mniej czasu niż kiedyś. Ale coś za coś, efekty naszych starań są coraz bardziej widoczne, co daje nam jeszcze większego kopa do działań.
Planner, tablet, zakładki, kolorowe długopisy i kalkulator. To nasze narzędzia w codziennej organizacji czasu.
Wonder Planer dostępny jest w 4 kolorowych, twardych okładkach, nasze wzory to Royal Mint oraz Coral Dots. Zapisywanie ich to czysta przyjemność, głównie ze względu na połączenie nowoczesnego designu z prostotą i funkcjonalnością.
Mały rozmiar z łatwością mieści się w naszych torebkach, a przy tym nie obciąża ich zbytecznie, ponieważ jest bardzo leciutki. Pomimo, że planner na pierwszy rzut oka jest cienki to zaglądając do środka okazuje się on bardzo treściwy. Kartki złączone są ze sobą przy pomocy spirali - lubimy takie rozwiązania, ponieważ są wygodne w użyciu.
W środku znajdziecie tygodniowy układ na dwóch sąsiadujących ze sobą stronach, skrócony kalendarz na 2016 oraz 2017 rok, harmonogram dnia, listę priorytetów, miejsce na ważne daty, tabelę posiłków oraz aktywności fizycznej danego dnia, widok miesiąca wraz z listą zadań i najważniejszymi celami, kwartalne cele finansowe, zawodowe, prywatne i sportowe, narzędzie do kontrolowania wydatków, planner urlopu, miejsca na warte uwagi książki, wydarzenia, filmy z podziałem na każdą porę roku oraz postanowienia noworoczne. Pod koniec znajdują się miejsca na ważne numery telefonów i adresy stron internetowych, notatki, a na samym końcu kieszeń na drobiazgi.
Każdy post na blogu jest zaplanowany i przemyślany na około miesiąc przed jego publikacją, posty na Facebooku są zaplanowane dzień przed publikacją, jedynie wpisy na Instagramie są spontaniczne! :)
Stylizację pojawiające się na blogu przygotowywane są zwykle z dwutygodniowym wyprzedzeniem, jedyną rzeczą, która może nam popsuć idealny plan sesji zdjęciowej jest... pogoda (w ostatnich dniach to właśnie robi, ale cóż - siła wyższa!)
Recenzje kosmetyków na blogu pojawiają się po miesiącu testowania produktów, wyjątek stanowi pudełeczko ShinyBox, którego recenzja obejmuje pierwsze wrażenia po użyciu kosmetyków. Ważnym elementem każdej recenzji są zdjęcia, które robimy przed rozpoczęciem testowania, czyli ponad miesiąc przed publikacją.
Nie jesteśmy w stanie tego wszystkiego zapamiętać, dlatego wspieramy się plannerem. WonderMarket już zaopatrzył nas w cudowne Wonder Plannery na rok 2016, a zdradzimy Wam w sekrecie, że to będzie bardzo ważny i pracowity okres w naszym życiu (szczegóły wkrótce). Tak więc plannery spadły nam z nieba!
Gdyby nie plannery pewnie zapomniały byśmy o połowie rzeczy. Nie wyobrażamy sobie bez nich codziennej pracy.
Gdyby nie plannery pewnie zapomniały byśmy o połowie rzeczy. Nie wyobrażamy sobie bez nich codziennej pracy.
Wonder Planner do nabycia TUTAJ.
Jak wygląda Wasza organizacja czasu? Używacie plannerów i innych wspomagaczy?
7 komentarze
Ależ piękne są te plannery! Naprawdę ślicznie się prezentują :). Ja próbowałam zarządzać swoim czasem stosując najróżniejsze wspomagacze i metody (studia, praca z dziećmi, blog i facet zabierają sporo czasu :D), jednak najlepiej pracuje mi się zapisując wszystko w komórkowym kalendarzu. Jedynie do bloga mam dodatkowy zeszycik, gdzie notuję wszystkie swoje inspiracje/propozycje nowych postów i inne ważne rzeczy związane z blogowaniem.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie!
Świetne te notesy, aż chce się planować! :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam! :)
ale cudeńka ;-) wow!
OdpowiedzUsuńmi to by i taki organizator nie pomógł, ledwo wracam z rpacy siadam do bloga potem ćwiczenia itd a przecież jeszcze musze zrobić obiad i posprzątać w mieszkaniu ;)
OdpowiedzUsuńPorcelainDesire
ja używam tego typu plannerów ;)
OdpowiedzUsuńperfekcyjne plannery!
OdpowiedzUsuńMuszę kupić sobie taki świetny poręczny kalendarz :)
OdpowiedzUsuńolusiek-blog.blogspot.com- klik!