Dres spoko jest!

Hej! Po długiej przerwie w publikacji stylizacji, wracamy! Wreszcie udało nam się znaleźć czas i siłę na nową sesję zdjęciową. Wychod...


Hej!
Po długiej przerwie w publikacji stylizacji, wracamy! Wreszcie udało nam się znaleźć czas i siłę na nową sesję zdjęciową. Wychodząc dziś z pracy nie miałam kompletnie pomysłu na stylizację. Po powrocie do domu otworzyłam szafę i ubrałam się w to co lubię nosić na co dzień. Dresowa spódnica, tshirt w paski, szpilki w kolorze nude (wygodne lordsy w torebce) to ostatnio moje ulubione połączenie do pracy i nie tylko. Pomimo, że Beata określiła mój dzisiejszy ubiór jako "przeciętny i trochę nudny" to jednak zdecydowałam się go wybrać. Jak myślicie dobrze zrobiłam? Więcej uwagi natomiast poświęciłam biżuterii, a mianowicie mojej nowej błyskotce - zegarkowi Lorus, skórzanej bransoletce Manela oraz ulubionym pierścionkom Ring Me More.

P.S. Lubicie oglądać na blogu codzienne stylizacje czy może chcielibyście zobaczyć więcej eleganckich i bardziej wymyślnych?











Zegarek - Lorus
Pierścionki - Ring Me More
Bransoletka - Manela.pl
Torebka - Parfois
Spódnica - Virgini
Koszulka, kurtka, okulary - Sinsay


You Might Also Like

10 komentarze

  1. zestaw w moim stylu:) super wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz i cudowny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your nail art!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tym zestawem! Zdecydowanie niczego bym w nim nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Rewelacyjna spódniczka i pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja :) na luzie zawsze jest ok :P

    OdpowiedzUsuń