SNOWY WHITE LONG SWEATER


Cześć! Ostatnio na dworze coraz zimniej, w związku z tym miałam okazję przetestować moją nową czapę i komin. Zdały egzamin na 5, są mega ciepłe. Do tej pory unikałam nakryć głowy bo źle się w nich czułam, tym razem jest inaczej - uważam, że wyglądam w niej fajnie (co za skromność :D). Stylizacja to połączenie dwóch kolorów - czerni i bieli. Wełniany, oversizowy sweter połączyłam z czarną spódniczką i czarnymi dodatkami. 

Dajcie znać czy podoba Wam się moja stylizacja. Miłego dnia! :)










Sweter, czapka i komin - Ikat
Płaszcz - Reserved
Torebka - Manzana
Zegarek - Lorus
Bransoletki - Bransoletk'y

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo fajne klasyczne zestawienie, piękny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog i wszystko co na nimrobisz i chęcą cię opserwuje jeśli chciałabyś to zajrzycj do mnie i zaobserwuj mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Bardzo mi się podoba całość ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle elegancko i profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zegarek lorusa i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba się:) również miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje! Gorące buziaki ! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WSPANIAŁA KLASYKA I BIAŁO CZARNE POŁĄCZENIE
    Gorące pozdrowienia:*

    Ola z FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Biel jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń