Dresowa narzutka



Cześć! Tak jak obiecałyśmy na blogu zaczynają się pojawiać jesienne stylizacje. Dziś możecie obejrzeć mój ostatni luźny zestaw, który założyłam na spacer z Sylwią. Naszą nowością w szafie jest dresowa narzutka, która w ciepłe dni może śmiało zastąpić kurtkę lub płaszcz. Założyłam do niej klasyczne jeansy, t-shirt z napisem i wygodne botki, w których mogę chodzić cały dzień :).











Narzutka - Lumide
Spodnie - Bershka
Bluzka - Sinsay
Torebka - Reserved
Naszyjnik, bransoletka - Peani

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Nice look for autumn days:)
    AND Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html
    xx
    Bianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Beatko! Ja swoją sportową marynarkę uwielbiam ;) Fantastyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka świetnie się prezentuje!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo mam taką samą koszulkę :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, bardzo fajne narzutka, na pewno sprawdzi się jeszcze w nie jednej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko świetnie, niby jesiennie, ale mogłoby być wiosennie. Fajna ta narzutka, ale bardzo podobają mi się botki i spodnie. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda! Zazdroszczę figury! Zapraszam na nowy, krótki, ale iście sentymentalny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :*


    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <--

    ps: klikniesz u mnie na link do bluzy w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna narzutka, uwielbiam takie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super narzutka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń