Ciąg dalszy pielęgnacji naszych włosów

Cześć! Dziś dalszy ciąg pielęgnacji naszych włosów. Tym razem przedstawimy Wam ostatnio testowane przez nas ekspresowe odżywki do włos...


Cześć! Dziś dalszy ciąg pielęgnacji naszych włosów. Tym razem przedstawimy Wam ostatnio testowane przez nas ekspresowe odżywki do włosów. 





Schwarzkopf Schauma, Odbudowa i Pielęgnacja, Pielęgnujący spray bez spłukiwania

Producent obiecujePielęgnujący spray z masłem shea i ekstraktem z kokosów regeneruje suche, zniszczone włosy. Ułatwia rozczesywanie włosów i odbudowuje je.Właściwości wygładzające, nawilżające i pielęgnujące masła shea, sprawiają, że włosy stają się gładkie, miękkie i pełne blasku.
Moja opinia: Najlepszy spray do włosów jaki miałam, nakładam go na mokre włosy, które od razu stają się miękkie. Włosy bardzo dobrze się rozczesują - osobiście nie wyobrażam sobie rozczesania mokrych włosów bez użycia tego produktu. Co więcej pięknie pachnie, a zapach na włosach utrzymuje się bardzo długo. Myślę, że ten kosmetyk spełnia wszystkie obietnice producenta.
Cena: w promocji ok. 10 zł.
Ocena: 10/10.



Schwarzkopf Schauma, Krem i Olejek Odżywka w sprayu regeneracyjna do włosów łamliwych i rozdwajających się.

Producent obiecuje: Odżywka głęboko pielęgnuje łamliwe i rozdwajające się włosy i zapobiega ich łamaniu się. Intensywnie pielęgnująca formuła z cennym olejkiem arganowym i o zapachu kwiatu wanilii wzmacnia włosy od wewnątrz. Rezultat to zdrowo wyglądające i pełne blasku włosy. Odżywka natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów po myciu szamponem. Nowa formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami oddaje włosom proteiny, które zostały utracone. 
Moja opinia: Produkt ułatwia rozczesywanie mokrych włosów, nawilża je i pielęgnuje. Po jego użyciu są one miękkie i błyszczące.
Zapach bardzo przyjemny, ale nie utrzymuje się tak długo jak w przypadku poprzedniego sprayu. Liczyłam na poprawę moich rozdwojonych końcówek, ale jej nie zauważyłam. 
Cena: ok. 10 zł.
Ocena: 9/10.




Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Oil Elixir, Ekspresowa odżywka regeneracyjna

Producent obiecujeEkspresowa odżywka regeneracyjna z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia intensywną pielęgnację. Wzmacnia strukturę włosa i redukuje liczbę łamiących się włosów.
Moja opinia: Kolejny świetny spray z firmy Schwarzkopf. Gdy mam splątane włosy, nie ważne czy są suche czy mokre parę psiknięć tego produktu i bardzo ładnie się rozczesują.
Dodatkowo nawilża je i pielęgnuje. Włosy po nim nie puszą się i nie elektryzują. Zapach też rewelacja.
Cena: ok. 15 zł.
Ocena: 9/10


L`Oreal Elseve Volume Collagene, Spray ułatwiający rozczesywanie

Producent obiecuje: Odbudowuje strukturę włosów włókno po włóknie i nadaje fryzurze objętość oraz gęstość. Unosi włosy u nasady dla zwiększenia objętości.
Moja opinia: Włosy po tym produkcie nie są puszyste, ale napuszone. Co do plusów to pomaga w rozczesywaniu i ma dość ładny zapach.
Cena: ok. 16 zł
Ocena: 4/10




Gliss Kur Total Repair Odżywka Ekspresowa w piance przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych.

Producent obiecuje: Lekka odżywka ekspresowa w piance Total Repair redukuje łamliwość włosów oraz zapewnia codzienną pielęgnację bez obciążania włosów. Łatwa i równomierna aplikacja.
Moja opinia: Rzeczywiście aplikacja odżywki jest łatwa i przypomina nakładanie pianki do stylizacji. Dużym plusem jest zastąpienie silikonów płynnym morskim kolagenem. Włosy dzięki temu są lekkie i puszyste. Odżywka znacznie ułatwia rozczesywanie włosów, lecz co do redukcji łamliwości włosów nie jestem przekonana, gdyż nie zauważyłam znacznego polepszenia.
Cena: ok. 19 zł
Ocena: 8/10

Czy macie swoje ulubione ekspresowe odżywki do włosów? Chętnie wypróbujemy ja na własnych włosach :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie używałam nigdy firmy Schwarzkopf [poza szamponami do włosów!] ale z tego co widzę, warto zwrócic na nią uwagę przy okazji pielęgnacji włosów. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywam tej odżywki brązowej ciemnej z Schaumy i bardzo ją lubie :)

    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zapas.:D
    Ja mam swoją ulubioną odżywkę a właściwie to serum wzmacniające od znajomej fryzjerki - Biolage forte therapie. Konsystencją przypomina jedwab do włosów. I pachnie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, o włosy trzeba dbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tych rzeczy jeszcze nie uzywalam, ale kusi mnie olejek Gliss Kura ;)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałaby mi się odżywka Schwarzkopf Schaum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam tej złotej mgiełki z Glis Kur :) Jest naprawdę świetna :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te odżywki z gliss kura. Obecnie mam fioletową

    OdpowiedzUsuń
  9. super post
    świetny blog ^.^ Obserwujemy ?
    zapraszam do obserwowania mojego
    bloga i skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam odzywki z gliss kura, swietnie dzialaja na moje wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow trochę tego jest ;) nigdy nie uzywalam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przetestowałam 2 odżywki z posta, i są świetne :3
    readyforanythingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odżywki, ja mam złotą z Gliss Kura. :) Też ma super zapach.


    Zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię produkty Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna recenzja skuszę się na któryś ze sprayów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta odzywka L`Oreal Elseve Volume Collagene bardzo mnie ciekawiła, ale skoro napusza włosy to raczej sie nie skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam tej ostatniej odżywki w piance i rzeczywiście działa. Miałam bardzo zniszczone włosy po rozjaśnianiu i poprawiła ich kondycję :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ze szwardzkopa maja dobre odzywki, ja rowniez je uzywam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taki sam spray ten 2 i musze powiedziec ze calkowicie zgadzam sie z twoja opinia :D
    Oberwujemy ?? Mam nadzieje ze moj blog rowniez ci sie spodoba i nie bedzie tylko kolejna osobka w obserwatorach ale stalym czytelnikiem :D
    Framlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń