Zabawa kolorami

Lubię zabawę kolorami, dlatego dla kontrastu połączyłam różowy z niebieskim. Oba lakiery z połyskiem pasują do siebie i tworzą spój...


Lubię zabawę kolorami, dlatego dla kontrastu połączyłam różowy z niebieskim. Oba lakiery z połyskiem pasują do siebie i tworzą spójną całość. Dla odmiany na niebiesko pomalowałam środkowy i serdeczny paznokieć. Na niebieski paznokieć nałożyłam lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem. Wyszło jak zwykle kolorowo, a końcowy efekt oceńcie sami. :)







Wibo, Nail Obsession Gel Like



"Lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy. Ooo to coś dla mnie!"- pomyślałam. Jednakże poza pięknym kolorem 5 Mary Rose, lakier nie jest moim faworytem. Aby uzyskać taki kolor jak na moich paznokciach trzeba co najmniej 2 razy pomalować paznokcie lakierem. Ponadto długo schnie, łatwo o zarysowania i odkształcenia jak się nałoży zbyt grubą warstwę lakieru. Zniosłabym te wszystkie mankamenty dla tego pięknego koloru, jednak fakt, że utrzymuje się na paznokciach do 3 dni, a potem ściera się na końcówkach sprawił, że używam tego lakieru dość rzadko i tylko wtedy, gdy mam dużo czasu na pomalowanie paznokci.
Cena ok. 5 zł.


L`Oreal, Color Riche



Wybrałam odcień 610 Rebel Blue i to był strzał w 10. :) Piękny błyszczący kolor. Dzięki płaskiemu, dużemu pędzelkowi lakier z łatwością rozprowadza się na paznokciu. Mała, poręczna buteleczka 5ml jest bardzo wydajna, nie gęstnieje, ani nie wysycha w opakowaniu. Aby uzyskać intensywny kolor należy nałożyć 2 warstwy lakieru, nie jest to jednak uciążliwe i czasochłonne, ponieważ produkt szybko schnie. Długo utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje, dopiero po 5 dniach zaczyna delikatnie ścierać się na końcówkach.
Cena ok. 20 zł.

Essence, Nail Art, Special Effect Topper: 13 mrs and mr glitter


Lakier nawierzchniowy z grubymi płatkami brokatu, nakładam na pomalowane lakierem bazowym paznokcie. Nie jest łatwy w aplikacji, ponieważ na pędzelek nabiera się zbyt dużo lub zbyt mało elementów. Jeśli chcemy uzyskać równomierny efekt to do aplikacji lepiej użyć cienkiego pędzelka lub metalowego aplikatora. Poza tym lakier długo utrzymuje się na paznokciach ok. 5 dni, zdecydowanie przedłuża trwałość lakieru bazowego, brokat nie odpada. Dla długotrwałego efektu można pomalować go bezbarwnym lakierem. Jedynym minusem jest zmywanie lakieru, lakier jest tak trwały, że ciężko go zmyć z paznokcia. :) 
Cena ok. 8 zł.


You Might Also Like

0 komentarze