Stylizacja z czerwoną bluzą plus nowa fryzura

Jak niewiele potrzeba, żebyśmy poczuły się piękne i zadbane. Czasami wystarczy wizyta u fryzjera bądź kosmetyczki i nasza pewność siebi...


Jak niewiele potrzeba, żebyśmy poczuły się piękne i zadbane. Czasami wystarczy wizyta u fryzjera bądź kosmetyczki i nasza pewność siebie od razu się zwiększa. Ja ostatnio zafundowałam sobie małą metamorfozę. Pozbyłam się moich zniszczonych blond włosów - postawiłam na naturalny kolor i zdecydowałam się na spore cięcie. Czuje się o niebo lepiej i młodziej! 
Dziś mam dla Was stylizację z jednym z moich ulubionych płaszczy - ten fason nigdy mi się nie znudzi. Połączyłam go z czerwoną bluzą, czarnymi spodniami i botkami. Do stylizacji dobrałam torebkę z dżetami, botki na obcasie, lustrzane okulary i srebrny zegarek.














Płaszcz - BeSmart
Bluza - House
Spodnie, torebka - Reserved
Zegarek- Lorus

You Might Also Like

4 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz w takiej fryzurze :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połaczenie. super look

    Wszystkiego dobrego z okazji Naszego święta!
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Bardzo podoba mi się to przełamanie tej szarości, tą czerwoną bluzą! :)
    Pozdrawiam,
    Janek
    https://www.kelly.com.pl/product-pol-149-Sukienka-Judith.html

    OdpowiedzUsuń