Bluzka cold shoulder

Sezon na bluzki hiszpanki w pełni. Ten typ bluzek może nie jest najwygodniejszy w noszeniu, jednak każdej kobiecie dodaje uroku i kobie...


Sezon na bluzki hiszpanki w pełni. Ten typ bluzek może nie jest najwygodniejszy w noszeniu, jednak każdej kobiecie dodaje uroku i kobiecości. Topy z odkrytymi ramionami świetnie sprawdzą się na plaże, w miejskiej stylizacji, a także w romantycznym wydaniu. Ostatnio skusiłam się w sklepie na hiszpankę w kratkę z rękawami 3/4. Świetnie prezentuje się z jeansowymi szortami lub rurkami, a także w wersji z białą, jeansową spódnicą, bądź białymi spodniami. W dzisiejszym zestawie wybrałam tą pierwszą wersję - bluzkę cold shoulder połączyłam z luźnymi spodenkami oraz z sandałami ozdobionymi złotym paskiem. Do stylizacji dobrałam czarne dodatki oraz elegancki złoty zegarek.











Bluzka, spodenki - Reserved
Torebka, okulary - Mohito
Boty - Moje nowe buty, Ipanema 
Zegarek - Lorus

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, idealna letnia stylizacja!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim ... ogród pełen lawendy :-)
    Musicie to zobaczyć ♥ Zapraszam!
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta koszula!
    Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń