Goodbye summer

  Dzisiejszą stylizacją żegnam ciepłe i słoneczne lato. Pora najwyższa rozejrzeć się za jesiennymi odzieżą i odświeżyć nieco szafę. &q...

 


Dzisiejszą stylizacją żegnam ciepłe i słoneczne lato. Pora najwyższa rozejrzeć się za jesiennymi odzieżą i odświeżyć nieco szafę. "Hiszpanki" długo będą przypominać mi wakacje 2017. Ostatnio Sylwia pokazywała Wam luźną, plażową wersję sukienki z odkrytymi ramionami TUTAJ. Dziś mam dla Was kolejną propozycję idealną na randkę. Obcisłą kieckę w paski połączyłam z gumowymi balerinkami i białą kurtką. Wyrazu stylizacji dodał chocker i usta w intensywnym kolorze.











Sukienka -  Reserved
Torebka - Fabiola
Buty - Zaxy
Kurtka - Lidl
Zegarek - Lorus

PAZNOKCIE - Akademia Piękna

You Might Also Like

4 komentarze

  1. u Ciebie jest tak letnio kochana, aż się tęskni za tymi pięknymi dniami :(

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. poodoba mi się ! uwielbiam paski

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocza! i jeszcze pazurki w tym stylu! bardzo fajnie, szkoda że już nie ubierzemy:(

    -----
    Pozdrawiam i ślę buziaki
    Pola z Pryzmatu Poli
    btw. zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń