Stylizacja z szortami i czarnym topem z koronką

Urlop zaczął się od poniedziałku, a dopiero dziś mam czas usiąść i chwilę odpocząć. Sprawy urzędowe mogą skutecznie popsuć nawet najbard...


Urlop zaczął się od poniedziałku, a dopiero dziś mam czas usiąść i chwilę odpocząć. Sprawy urzędowe mogą skutecznie popsuć nawet najbardziej słoneczny dzień. Przygotowałam dla Was luźną stylizacje na ciepłe sierpniowe dni. Szorty z lampasem połączyłam z czarnym topem z koronką na plecach. Do zestawu dodałam czarną torebkę, piękne sandały z kwiatami i koniecznie zegarek. Ostatnio biżuteria ustąpiła miejsca przeróżnym zegarkom, bez których nie wyobrażam sobie dnia. Jak Wam mijają wakacje?















Szorty, bluzka, torebka - Reserved
Sandały - Ipanema
Okulary - Mohito
Zegarek - Q&Q

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Uwielbiam topy z koronką, mam dwa, ten tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Często ubieram się bardzo podobnie.

    Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim relacja z Norwegii :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam sandałki tej marki, są niesamowicie wygodne! :) Świetne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń