Biała hiszpanka w stylizacji

Jeszcze w piątek cieszyłyśmy się 30-sto stopniowym upałem i zrobiłyśmy prawdopodobnie już ostatnie letnie zdjęcia. Z dnia na dzień przys...


Jeszcze w piątek cieszyłyśmy się 30-sto stopniowym upałem i zrobiłyśmy prawdopodobnie już ostatnie letnie zdjęcia. Z dnia na dzień przyszła deszczowa, zimna jesień. Jednak mamy nadzieję, że następne zdjęcia wykonamy w towarzystwie złotej jesieni. Prawdę mówiąc zrobiłyśmy przegląd naszych szaf i stanowczo stwierdzamy, że nie jesteśmy przygotowane na chłodne dni. Chyba pora na sweterkowy shopping. Przejdźmy jednak do dzisiejszej stylizacji - bluzki z odkrytymi ramionami to mój ulubiony letni fason. Tym razem mam na sobie białą hiszpankę z pięknym ażurowym zdobieniem. Połączyłam ją z jeansowymi szortami ozdobionymi lampasem i odkrytymi sandałkami. Stylizację uzupełniłam ulubionymi dodatkami - torebką w kolorze nude, złotym zegarkiem i zielonymi aviatorami. 













Bluzka, spodenki - Reserved
Torebka - Mohito
Buty - Ipanema MojeNoweButy
Zegarek - Lorus
Paznokcie - Akademia Piękna

You Might Also Like

0 komentarze