Szorty z bandamą

Jestem ciepłolubna, lato jest moją ulubioną porą roku. Dlatego ze smutkiem obserwuje spadek temperatur i fakt, że dni są coraz krótsze...


Jestem ciepłolubna, lato jest moją ulubioną porą roku. Dlatego ze smutkiem obserwuje spadek temperatur i fakt, że dni są coraz krótsze. Jednak pocieszające są wieści, że wrzesień zapowiada się ciepły. Dziś mam dla Was typowo letnią stylizację. Długo zastanawiałam się nad kupnem tych spodenek - fason bardzo mi się podobał, ale cena powalała. Na szczęście udało mi się je kupić na wyprzedażach w cenie 50% niższej. Zwróciły one moją uwagę głownie dlatego, że mają czerwone kieszenie i bandamę zamiast paska. Do szortów dobrałam białą koszulę bez rękawów, dodatki w czarnym kolorze i złoty zegarek.











Bluzka - Sinsay
Szorty - Reserved
Torebka, okulary- Mohito
Zegarek - Lorus

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny zestawik! Super szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny look. Super

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

    P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szorty! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki! Bardzo lubię takie połączenia szortów i bandamy/chusty ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń