Czerń, czerwień i kratka

Witajcie! Dziś pogoda była dla nas łaskawa, wyszło piękne słonko i w końcu mogłyśmy zrobić zdjęcia na świeżym powietrzu, bez obawy o zama...


Witajcie! Dziś pogoda była dla nas łaskawa, wyszło piękne słonko i w końcu mogłyśmy zrobić zdjęcia na świeżym powietrzu, bez obawy o zamarzniecie :P 


Na blogu po raz kolejny pojawia się zestawienie czerni i czerwieni. Zdecydowanie w tych kolorach czuję się najlepiej! Na tę spódnicę z łączonych materiałów polowałam już dłuższy czas. Początkowo cena 100 zł mnie zniechęcała, na szczęście moja cierpliwość zapunktowała i niedawno kupiłam ją za niecałe 50 zł :)
Jako dodatki posłużyły mi szare rękawiczki również z wyprzedaży, ulubiona ostatnio torebka, rajstopy z imitacją zakolanówek, w których moje nogi nie wyglądają na aż takie chude oraz złota biżuteria.

Jak Wam się podobam w takim wydaniu?













Płaszcz, kolczyki - Reserved
Spódnica, bluzka, rękawiczki - Mohito
Torebka - Manzana
Bransoletka - Armelle 
Zegarek - Likado
Okulary - Sinsay
Rajstopy - Gabriella
Buty - nn

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Cudowny plaszczyk! :) Calosc wyglada genialnie!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne połączenie! Spódniczka rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz!
    Podoba mi się takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień!

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje Ci ten kolor, a osobiscie za nim nie przepadam :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka i płaszcz są mega!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja płaszczyk cudo, spódniczka również, nóżki fakt szczupłe, ale jakie zgrabne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta spódniczka!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super torebka i w ogóle cała stylizacja:) Pasuje Ci czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po raz kolejny moja ulubiona czerwień! jaka ciekawa spódniczka! fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. achh śliczna ! Spódnica śliczna my też się nauczyłyśmy, ze cierpliwość popłaca i w taki oto sposób są 2 rzeczy zamiast 1 ;) ;)
    Ściskamy mocno ;*
    Daria&Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja;)
    bardzo mi się podoba.Wpadłam tu przypadkiem ale zostanę na dłużej. ;)
    w chwilach wolnego zapraszam do siebie!;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja, kapitalna spódnica i przepiękny płaszcz - całość bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam Siostry ;)

    OdpowiedzUsuń