Czerwień i garnat

Cześć :) Ale przyjemnie ogląda się takie słoneczne zdjęcia, gdy za oknem szaro i buro. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć mnie w luź...


Cześć :) Ale przyjemnie ogląda się takie słoneczne zdjęcia, gdy za oknem szaro i buro. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć mnie w luźnym, codziennym ubraniu. Krata dominuje ostatnio w mojej szafie, uwielbiam koszule w ten wzór. Stylizacja jest bardzo bezpieczna bo połączyłam aby dwa kolory czerwień i granat koszuli z granatem spodni. Do tego moje ulubione i bardzo wygodne czerwone trampki i mogę tak śmigać godzinami bez obawy o bolące nogi :).

Jak już pisałam na naszym profilu na Facebooku dziś w końcu przełamałam się i założyłam aparat ortodontyczny :P. Na razie jestem przerażona (to cholerstwo jest strasznie niewygodne) i nie mogę się przyzwyczaić do nowego wyglądu, ale myślę, że już niedługo go polubię :). A może są tu z nami jakieś "aparatki"? Jak tak to podzielcie się swoimi wrażeniami! Miłego :)
















Koszula - Reserved
Spodnie - H&M
Marynarka - Mohito
Buty - Deezee

You Might Also Like

37 komentarze

  1. bardzo fajna stylizacja, prosta ale modna :) pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. oraz dołączam do tej witryny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz, a aparat rowniez niedlugo sama bede miec:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam założyć sobie aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, w moim stylu, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa koszula :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great shirt!
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula śliczna :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nosiłam aparat przez 2 lata :) na początku było ciężko ale z biegiem czasu idzie się przyzwyczaić :) jak mi ortodontka ściągnęła to nawet było mi jakoś tak głupio :) hehe ale warto troszkę pocierpieć :) nie masz się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo.. krata! Świetne zestawienie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczęście nie potrzebuję aparatu . :)
    ale to przecież nic strasznego, swego czasu aparaty były MODNE :)
    grunt żeby efekty były dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, bardzo lubię takie stylizacje :) Zauważyłam, że czerwony bardzo Ci pasuje :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak! CZerwień i granat to połączenie, które nie może się nie udać :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look. Lubię takie proste połączenia.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie, słonecznie :)
    Super wyglądasz! Świetne trampki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po tytule bloga pomyślałem, że to będzie blog prowadzony przez bliźniaczki, że nie będę potrafił je odróżnić... a tu taka miła niespodzianka ;) Jesteście super dziewczyny! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszule w kratę :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem już byłą aparatką, ale towarzyszył mi bardzo długo, bo prawie 4 lata :D Za to efekty wynagradzają wszystko :)
    Świetna stylizacja! Super trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Kocham koszule w kratkę!

    U mnie konkurs. Do wygrania nowa para VANSÓW o wybranym kolorze i rozmiarze. Zapraszam:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko idealnie połączone kolorystycznie i nie tylko :))
    zapraszam w wolnej chwili do siebie na nowy post ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zwykle pięknie :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. połaczenie granatu i czerwieni kocham!
    świetna stylizacja, koszula <3
    kisses x

    OdpowiedzUsuń