Baby Blue

Cześć! Kolejny wakacyjny weekend za nami, który upłynął zbyt szybko. Lato jest moją ulubioną porą roku! Mogłabym cały dzień spędzić w ...


Cześć!
Kolejny wakacyjny weekend za nami, który upłynął zbyt szybko. Lato jest moją ulubioną porą roku! Mogłabym cały dzień spędzić w ogrodzie. Sadzenie i pielęgnacja roślin to ostatnio najlepszy sposób na odstresowanie. Dodatkowo prace wykończeniowe w nowym domu oraz projektowanie wnętrza pochłania mi mnóstwo czasu. Obecnie jestem na etapie wyboru płytek i projektowaniu łazienek, muszę przyznać, że sprawia mi to ogromną przyjemność i czuję, że odnalazłam nową pasję. :) Lato kocham również za to, że mogę nosić lekkie i zwiewne sukienki. W sezonie letnim w mojej szafie zdecydowanie dominują pastele. Najczęściej sięgam po kolor błękitny, jasno różowy oraz różne odcienie białego. Do dzisiejszej stylizacji wybrałam sukienkę w kolorze baby blue w stylu boho. Romantyczna propozycje zarówno na co dzień, jak i mniej formalne "większe" wyjścia, dodatkowo ozdobiona delikatną falbanką przy zakończeniu rękawów oraz na dole. Do sukienki wybrałam gumowe sandałki na płaskiej podeszwie zaufanej marki Ipanema. Co roku marka zaskakuje nas nowymi kolorowymi kolekcjami wakacyjnego obuwia na plażę oraz do codziennych stylizacji. Nie sądziłam, że gumowe obuwie może być tak wygodne!
Jak spędzacie wakacje? Urlopujecie, czy pracujecie?
Dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się moja dzisiejsza stylówka! :)












Sukienka - AvocadoStyle.pl
Sandałki - Ipanema 
Zegarek - Q&Q Fashion
Torebka, Okulary - Mohito

You Might Also Like

2 komentarze