Yellow Autumn Jacket

W mojej garderobie dominują trzy kolory czerń, szarość i blue jeans. Od niedawna stopniowo, zaczęłam wprowadzać do niej inne kolory. Po...


W mojej garderobie dominują trzy kolory czerń, szarość i blue jeans. Od niedawna stopniowo, zaczęłam wprowadzać do niej inne kolory. Początkowo był to kobaltowy i czerwony, a w tym roku skusiłam się na primrose yellow, czyli słoneczny żółty. Kolor ten był bardzo modny tegorocznej wiosny (stylizacja TUTAJ), jednakże jesienią także się z nim nie rozstajemy. Pomimo, że listopad przywitał nas piękną pogodą, to gdy zajdzie słońce w powietrzu czuć nadchodzącą zimę. Dlatego sezon na puchówki uważam za rozpoczęty. Trend na kurtki puchowe ożywa wraz z nadejściem sezonu jesienno - zimowego, to MUST HAVE zaraz po klasycznym trenczu. Najmodniejsze są sportowe modele w żywych bądź metalicznych kolorach oraz obszerne, puchowe płaszcze. Osobiście staram się wybierać krótkie, kobiece kroje kurtek z wycięciami w talii. Tego typu kurtki same w sobie (przyznajmy to głośno!) nie są piękne, ale za to bardzo ciepłe i praktyczne. 

Jaki model kurtki wybrałyście na tegoroczną jesień? Trencz, parka, a może puchówka?











Kurtka - Reserved
Spodnie - Reserved
Koszula - Mohito
Zegarek - Lorus

PAZNOKCIE - Akademia Piękna

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Rewelacyjna stylizacja. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja;) kurtka ma piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurteczka jest świetna, ma piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółta kurtka wygląda bosko :D aż zamarzyła mi się taka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się kurteczka;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń