Farbowanie włosów z Estel i Akademią Piękna

Cześć! Dziś mam dla Was post o farbowaniu włosów. Zazwyczaj malowałam włosy w domowym zaciszu. Mimo, iż używałam farby z górnej, droger...


Cześć! Dziś mam dla Was post o farbowaniu włosów. Zazwyczaj malowałam włosy w domowym zaciszu. Mimo, iż używałam farby z górnej, drogeryjnej półki to włosy po farbowaniu były bardzo suche i zniszczone. W końcu postanowiłam nałożyć kolor w Akademii Piękna z użyciem kosmetyków Estel. Efekt jest piorunujący, włosy po malowaniu nie tylko mają piękny, naturalny kolor, ale przede wszystkim są w świetnej kondycji. Zapraszam do przeczytania relacji z całego zabiegu.


Krok 1. Aplikacja farby na włosy


Na początku zabiegu nałożono mi farbę z serii ESTEL DeLuxe. Po 30 minutach zostałam poproszona na myjkę, gdzie dokładnie zmyto farbę.

Krok 2. Mycie włosów


Następnie włosy zostały mi umyte szamponem Estel Q3 Comfort. Potem od połowy długości włosów nałożono maskę Q3 Relax, którą trzymałam na włosach przez parę minut. Oba kosmetyki zalecane są dla utrzymania efektów po koloryzacji i pielęgnacji przy użyciu produktów Q3. Włosy po umyciu były niezwykle miękkie i nawilżone, a to dzięki zawartości w produktach olejku makadamia i olejku arganowego.

Krok 3. Pielęgnacja i utrwalenie koloru


Kolejnym krokiem było użycie zestawu Q3 THERAP.Y Ochronna terapia pielęgnacyjna olejkiem do włosów farbowanych, zniszczonych aplikowana na mokre włosy, która składa się z 3 etapów. 



Pierwszym etapem było spryskanie świeżo umytych włosów dwufazową odżywką Q3 INTENSE do mocno zniszczonych włosów. Kosmetyk ten ma właściwości wygładzające i nawilżające, dzięki czemu włosy świetnie się rozczesują i odzyskują zdrowy wygląd.


Drugim etapem było nałożenie 1-3 pompek (w zależności od stopnia zniszczenia włosów) olejku Q3 THERAPY, który uprzednio rozgrzano w dłoniach. Kosmetyk ten został nałożony na całość włosów z wyjątkiem korzonków włosów. Szczególną uwagę poświecono moim końcówkom, ponieważ były bardzo zniszczone. Po rozprowadzeniu produktu, włosy rozczesano grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami. Olejek ma właściwości regenerujące i wzmacniające.


Ostatnim trzecim etapem był naniesienie na włosy olejku nabłyszczającego Q3 LUXURY. Nadaje on włosom niezwykły połysk oraz wzmacnia siłę farby. Dodatkowo chroni on włosy przed oddziaływaniem wysokich temperatur i przed promieniowaniem UV.


Na koniec włosy zostały wysuszone suszarką i wyprostowane prostownicą w celu utrwalenia zabiegu. Dla osiągnięcia ostatecznego efektu połysku rozczesano mi włosy szczotką, przedtem spryskaną olejkiem nabłyszczającym.


Aby utrzymać efekt farbowania w prezencie od firmy Estel i salonu Akademia Piękna do stosowania w domu dostałam szampon Estel Q3 Comfort. Używam go podczas codziennego mycia włosów. Kosmetyk dobrze się pieni, dzięki czemu jest bardzo wydajny - wystarczą dwie krople do dokładnego umycia włosów. Dzięki zawartości olejków arganowego i makadamia nawilża i wzmacnia ich strukturę. Podkreśla i chroni kolor włosów. 

WŁOSY PRZED FARBOWANIEM:


Na koniec powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się tak dobrego efektu po farbowaniu. Włosy nie tylko mają piękny kolor, ale także są nawilżone i zadbane. A co ważne myje włosy codziennie i mimo, że koloryzacja odbyła się 3 tygodnie temu, na moich włosach nie ma śladu wypłukania farby. Co istotne pozbyłam się żółtego odcienia, który jak widać na zdjęciach przed koloryzacją był moją największą zmorą.


Jak widzicie różnica jest kolosalna. :D

Jeśli chcecie zafundować swoim włosom profesjonalną i bezpieczną koloryzację to zapraszamy Was do dziewczyn z Akademii Piękna na koloryzację przy użyciu produktów firmy Estel.

You Might Also Like

0 komentarze