Lady in red

Cześć! Dziś mamy dla Was kolejną dawkę zdjęć wykonanych przez Wyostrzeni . Uwielbiam czerwień, dlatego gdy zobaczyłam tę sukienkę w skl...


Cześć! Dziś mamy dla Was kolejną dawkę zdjęć wykonanych przez Wyostrzeni. Uwielbiam czerwień, dlatego gdy zobaczyłam tę sukienkę w sklepie Virgini wiedziałam, że musi być moja. Wystarczy dobrać do niej czarne dodatki i złotą biżuterię i stylizacja gotowa! :)

Jak Wam się podoba mój zestaw? Dajcie znać w komentarzach! :) 







Sukienka - Virgini
Buty - SellYo
Zegarek - Lorus
Naszyjnik - Manoki
Pierścionki - Ring Me More
Okulary - Sinsay

Zdjęcia - Wyostrzeni

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękna sukienka! Musze w końcu się skusić na jakąś

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza torebeczka. bardzo ładnie Ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka ;) świetnie wyglądasz w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog here -> http://ruhamania.blogspot.hu/2015/05/giveaway-with-znu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoją sukienkę! *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja , cudnie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny kolor sukienki Twarzowy Elegancko

    OdpowiedzUsuń