Black Coat

Witajcie! W galeriach rozpoczęły się poświąteczne wyprzedaże, ludzie wariują, kolejki do kasy przez cały sklep, ale obniżki nie są wcal...


Witajcie! W galeriach rozpoczęły się poświąteczne wyprzedaże, ludzie wariują, kolejki do kasy przez cały sklep, ale obniżki nie są wcale takie duże, już nie mówiąc, że znalezienie czegokolwiek w rozmiarze 34 albo 36 graniczy z cudem.

Mi się dziś poszczęściło i całkiem przypadkiem, upolowałam piękną kurteczkę w przystępnej cenie, na dodatek w moim rozmiarze :)

Odchodząc od tematu wyprzedaży, to moja dzisiejsza stylizacja jest jeszcze w nieco świątecznym klimacie. Czerwone spodnie dla kontrastu połączyłam z niebieską koszulą w kratę oraz czarnym, zimowym płaszczykiem. Ćwieki na koszuli i torebce dodają charakteru stylizacji. Oczywiście nie mogłabym zapomnieć o mojej ulubionej biżuterii, a dokładniej bransoletkach bez których się nie ruszam z domu.

Już wkrótce pokażemy Wam nasze propozycje sylwestrowych stylizacji :) Miłego wieczoru :)










Płaszcz - Reserved
Koszula - Reserved
Spodnie - Tally Weijl
Torebka - Manzana
Buty - CCC
Bransoletka na lewej ręce - Nowińska Design
Bransoletki na prawej ręce - Nene Design, Kowi Art

You Might Also Like

17 komentarze

  1. swietny blog + zapraszam http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)
    u mnie nowy post
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestwa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ;P

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ --nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka- ładna i praktyczna, a już napewno ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się zestawienie czerwieni z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprzedaże!!! <3
    Jutro idę poszaleć - CD! :D
    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to jest to fioletowe w tle? fajne czerwone akcenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Siostry ;) Stylizacja jest bardzo ładna, idealnie dobrane kolory, a te czarne dodatki w postaci torebki i butów dodają znakomitego charakteru, takiego jaki lubię najbardziej. A taki płaszczyk sama bym upolowała, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :))))
    // klikniesz na moim blogu w baner tideshe? To dla mnie ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiły mnie czerwone rękawiczki! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny płaszcz to podstawa! Świetny secik!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń