Stylizacja w klasycznych kolorach

Co prawda zdjęcia zostały wykonane późną jesienią, jednak obecnie pogoda niewiele się różni. Dziś mam dla Was stylizację, w której połą...



Co prawda zdjęcia zostały wykonane późną jesienią, jednak obecnie pogoda niewiele się różni. Dziś mam dla Was stylizację, w której połączyłam trzy kolory - szarość, beż i czerń. Takie połączenie kolorystyczne sprawdzi się w każdym wieku. Moda to nie zawsze intensywne kolory czy zaskakujące wzory. Ubrania w klasycznych kolorach są uniwersalne, a co za tym idzie będą nam służyć przez lata. Luźny sweter z grubym splotem połączyłam z obcisłymi spodniami z ekoskóry. Na wierzch zarzuciłam płaszcz z kapturem, który jest wiązany w pasie. Całość uzupełniłam czarnymi dodatkami i srebrnym zegarkiem.












Sweter, spodnie, torebka - Reserved
Płaszcz - BeSmart
Zegarek - QQ Smile

You Might Also Like

4 komentarze