Last autumn days...

Żółty zdecydowanie zdominował moje jesienne stylizacje. W dzieciństwie nie cierpiałam tego koloru, ponieważ kojarzył mi się z Wielkim P...


Żółty zdecydowanie zdominował moje jesienne stylizacje. W dzieciństwie nie cierpiałam tego koloru, ponieważ kojarzył mi się z Wielkim Ptakiem z Ulicy Sezamkowej. Teraz myślę, że po prostu nie wiedziałam z czym go nosi. Kolor musztardowy możecie śmiało zestawiać z kontrastującą fuksją, klasyczną czernią lub eleganckim granatem, a dla odważnych polecam total look. Mój dzisiejszy zestaw to żółta, ażurowa sukienka w połączeniu z jeansową kurtką i szpilkami z motywem panterki. Ciężko pożegnać się z jesienią, jeśli za oknem dodatnie temperatury i piękna pogoda. Na zdjęciach udało nam się uwiecznić najpiękniejszą polską, złotą jesień.














Sukienka - Mohito
Kurtka - Lidl
Buty - Lidl 
Okulary - Reserved
Zegarek - Q&Q

You Might Also Like

0 komentarze