Słoneczny, żółty płaszcz Bonprix

Jest i ona! Wiosna! Najbardziej wyczekiwana i ulubiona pora roku pokazała się nie tylko w kalendarzu, ale i w pogodzie. Dzisiejsza zmian...


Jest i ona! Wiosna! Najbardziej wyczekiwana i ulubiona pora roku pokazała się nie tylko w kalendarzu, ale i w pogodzie. Dzisiejsza zmiana czasu trochę rozbiła nam niedzielę, ale piękne wiosenne słońce i wysoka temperatura wszystko zrekompensowały. To chyba najwyższy czas na wymianę garderoby na letnią i bardziej kolorową. Na bok odkładamy grube swetry i ciepłe, puchowe kurtki. Przyroda budzi się do życia, za oknem wesoło śpiewają ptaki, zielenią się drzewa i zakwitają pierwsze kwiaty. To dobry moment na zmiany! Zrealizowałam moje pierwsze postanowienie noworoczne. Nie wiem czy zauważyliście, ale wreszcie (po 12 latach!) zmieniłam fryzurę. Nie było łatwo, lecz zrezygnowałam z grzywki, skróciłam włosy o 10 cm i pożegnałam się z czernią. Być może na zdjęciach nie jest to jeszcze wyraźnie widoczne (w pierwszych dniach po dekoloryzacji nawet mój mąż nie zauważył zmiany), ale kolor moich włosów już nie jest czarny, lecz czekoladowo brązowy. Mała zmiana, lecz cieszy. Planuję jednak do końca roku rozjaśnić je do mojego naturalnego koloru włosów, czyli ciemnego blondu. Tak jestem blondynką! :) Moja dzisiejsza stylizacja to połączenie płaszcza w słonecznym, żółtym odcieniu z ciemnymi jeansami z wysokim stanem oraz bluzką w paski. Do zestawu wybrałam szpilki z motywem panterki oraz czarny kapelusz. 
Jaki kolor jest waszym wiosennym faworytem? Moim zdecydowanie żółty!











Płaszcz - Bonprix
Bluzka - Reserved
Spodnie - Reserved
Torebka - Reserved
Buty - Lidl
Kapelusz - H&M
Okulary - Mohito
Zegarek - Lorus

You Might Also Like

2 komentarze