Nowy rok, nowa stylizacja

Zaczął się rok 2019, a razem z nim lista postanowień typu nowy rok, nowa ja - bla, bla, bla. Wiadomo, że każdy z nas chciałby zmienić c...


Zaczął się rok 2019, a razem z nim lista postanowień typu nowy rok, nowa ja - bla, bla, bla. Wiadomo, że każdy z nas chciałby zmienić coś w swoim życiu, ja jednak swoje marzenia i zamiary pozostawię dla siebie. Natomiast zdradzę Wam jeden cel, do którego razem z mężem dążymy - jak najszybsza przeprowadzka do nowego domu i budowanie wspólnej przyszłości. 
Dziś mam dla Was stylizację jeszcze w jesiennym klimacie, bo śnieg do tej pory omija nas szerokim łukiem i nie mamy szans na białe zdjęcia. Czerwony sweter z golfem zestawiłam z szarym, klasycznym płaszczem i jeansami. Jak Wam się podoba?








Płaszcz - Mohito
Spodnie, golf - Reserved
Zegarek - Lorus

You Might Also Like

3 komentarze