Czas na kardigan!

Kardigan z czarno-czerwoną kratkę chodził za mną już od dłuższego czasu. Lubię motyw czerwonej kratki w jesiennych i zimowych stylizacj...


Kardigan z czarno-czerwoną kratkę chodził za mną już od dłuższego czasu. Lubię motyw czerwonej kratki w jesiennych i zimowych stylizacjach. Nowy zakup nie przypadł jednak wszystkim do gustu - mój Mąż stwierdził, że sweter bardziej pasuje do "podstarzałej bibliotekarki" :) niż do jego Żony. Ale jak to mówią: o gustach się nie dyskutuje. W zimne dni na pierwszym miejscu stawiam na ciepło i wygodę. Jestem typem cieplucha i nie lubię marznąć. Dlatego długi kardigan jest dla mnie strzałem w 10. W stylizacji połączyłam go ze skórzaną rockową ramoneską, czarną basicową bluzką oraz czarnymi rurkami. Aby długi kardigan nie skracał optycznie sylwetki warto założyć buty na wyższym obcasie. 

P.S. U kogo dziś spadł pierwszy śnieg? U nas od rana biało!













Kardigan - Reserved
Bluzka - Lidl Polska
Kurtka - Zara
Spodnie - Zara
Botki - Cellbes
Torebka - Mohito
Okulary - Reserved

You Might Also Like

4 komentarze