Last Summer Look

Wrzesień rozpoczął się dla nas wyjątkowo pechowo, obie już od pierwszego dnia rozchorowałyśmy się. Na szczęście pomału wracamy do zdrow...


Wrzesień rozpoczął się dla nas wyjątkowo pechowo, obie już od pierwszego dnia rozchorowałyśmy się. Na szczęście pomału wracamy do zdrowia i nadrabiamy zaległości na Blogu i Instagramie. Za sprawą pięknej, wrześniowej pogody nie rozstajemy się jeszcze z wakacyjnymi stylizacjami. W tegorocznych zestawach zdecydowanie rządzą u nas paski i bluzki z falbankami. Postanowiłam połączyć oba motywy, rezultatem czego jest dzisiejsza stylizacja. Tym razem wybrałam bawełnianą koszulę z falbaną, z odkrytymi ramionami, ozdobioną wzorem w pionowe paski oraz białe, jeansowe bermudy z koronkowym wykończeniem na nogawkach. 

Jak oceniacie dzisiejszy zestaw? Zmieniłyście już zawartość szafy na jesienne ubrania czy tak jak my zatrzymujecie lato na dłużej?

P.S. Kto z Was ma jeszcze wakacje? 











Koszula - Reserved (Made in Poland)
Bermudy - Lidl
Sandałki - Reserved
Okulary - Reserved
Zegarek - Lorus 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. szkoda, że to cudowne lato nam przemija :( cudowny set z którego aż bije ciepło :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Od zdjęć bije jeszcze wakacyjne ciepło!:)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń