Stylizacja z burgundowym płaszczem na chłodne dni

Maj powitał nas piękną, słoneczną pogodą. Natomiast ja mam dla Was propozycję stylizacji na nieco chłodniejsze dni, które jak dla mnie ...


Maj powitał nas piękną, słoneczną pogodą. Natomiast ja mam dla Was propozycję stylizacji na nieco chłodniejsze dni, które jak dla mnie mogłyby już nie nadchodzić. Cienki burgundowy płaszcz z futrzanym kołnierzem zestawiłam z bluzką w paski i jasnymi jeansami. Mała czarna torebka, ciemne okulary i ciężkie botki to moje ulubione detale. Nie mogło zabraknąć oczywiście zegarka - bez niego nie wychodzę z domu. Tym razem wybrałam model na złotej bransolecie, który zastępuje mi biżuterię.











Płaszcz - Bonprix
Bluzka - Cellbes
Spodnie - Reserved
Torebka, okulary - Mohito
Zegarek - Lorus
Buty - Renee

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Buty idealnie pasują do stylizacji <3
    Zerknęłam na renee i chyba się już zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń