Red coat & cashmere sweater

Długo czekałyśmy na białą zimę, ponieważ zdjęcia ze śniegiem wychodzą wyjątkowe. Mimo ujemnych temperatur płatki śniegu wywołują u nas ...


Długo czekałyśmy na białą zimę, ponieważ zdjęcia ze śniegiem wychodzą wyjątkowe. Mimo ujemnych temperatur płatki śniegu wywołują u nas bardzo pozytywne emocje. Dziś mam dla Was stylizację z pięknym, czerwonym płaszczem Bonprix. Zamawiając go trochę obawiałam się o rozmiar, jednak 36 leży idealnie. Połączyłam go z czarnym, kaszmirowym golfem i czarnymi rurkami. Do zestawu dobrałam kilka dodatków: klasyczny czarny kapelusz, małą torebkę, buty na słupku i piękny nowy zegarek Lorus










Płaszcz - Bonprix dostępny TUTAJ
Sweter - Marks&Spencer
Spodnie, torebka - Mohito
Kapelusz - H&M
Zegarek - Lorus do kupienia TUTAJ

You Might Also Like

8 komentarze

  1. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie w tym czerwonym płaszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz! Piękny ten czerwony płaszcz ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale cudny płaszczyk :) pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się połączenie czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w czerwieni! Bardzo podoba mi się Twoja propozycja

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń