Stay Classy

Cześć! Po klasyczne połączenia kolorów bieli i czerni sięgam bardzo często. Po pierwsze nigdy nie wychodzą z mody, co roku pojawiają si...


Cześć!
Po klasyczne połączenia kolorów bieli i czerni sięgam bardzo często. Po pierwsze nigdy nie wychodzą z mody, co roku pojawiają się w najnowszych kolekcjach projektantów. Te neutralne barwy dobrze współgrają z innymi kolorami i świetnie prezentują się na każdej sylwetce. Po drugie pasują na każdą okazję - na co dzień, do pracy, na spotkanie ze znajomymi. Po trzecie i najważniejsze czuję się w nich najlepiej. Aby uniknąć nudy wybrałam koszulę z motywem kota oraz skórzane elementy garderoby - kurtkę, spodnie ze skórzanymi wstawkami, torebkę oraz buty na wysokim obcasie. Niesforne włosy związałam w dziewczęcy kok, co prawda rzadko to robię, ponieważ uwielbiam nosić rozpuszczone włosy. Jednak czasami dopada mnie totalny BAD HAIR DAY, w rezultacie czego eksperymentuję z kokiem lub warkoczem. Z warkoczami nie doszłam jeszcze do wprawy, dlatego poczekam z ich publikacją. :) Jak oceniacie mój pierwszy wiosenny look?

The no.1 rule of a lady STAY CLASSY!











Kurtka - Bonprix
Koszula - Bonanza Style
Torebka - nonou
Spodnie - Mohito
Buty - Elilu
Zegarek - InTimes
Bransoletka - Duet Twórczy

PAZNOKCIE - Akademia Piękna

You Might Also Like

6 komentarze

  1. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tutaj skupie sie na dodatkach - genialne paznokcie, buty bardzo tez wpasowaly sie w moj gust, swietny look!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie jednak bluzka nadaje fajnego smaczku :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń