Urodzinowa stylizacja Beaty

Cześć! Dziś mam dla Was stylizację na moje dzisiejsze przyjęcie urodzinowe. Zestaw utrzymany jest w klasycznej kolorystyce. Szarą sukie...


Cześć! Dziś mam dla Was stylizację na moje dzisiejsze przyjęcie urodzinowe. Zestaw utrzymany jest w klasycznej kolorystyce. Szarą sukienkę midi połączyłam ze skórzaną ramoneską oraz czarnymi dodatkami. Przez parę ostatnich dni mróz daje nam popalić dlatego konieczne jest nakrycie głowy i grube rajstopy. To moja kolejna stylizacja z kapeluszem, który pokochałam. Dodaje on elegancji i szyku całej stylizacji. 

Jak Wam się podoba mój urodzinowy set? Zostawiam Was z postem, a sama zmykam szykować się na romantyczny wypad z ukochanym :).














Sukienka - Sylwia Snoch
Szal - Gyalmo
Kurtka - Masha
Kapelusz - Reserved
Torebka - Mohito
Rajstopy - Gabriella
Zegarek - Lorus
Pierścionki - Ring Me More
Naszyjnik - Manoki

PAZNOKCIE - Akademia Piękna

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, a z okazji urodzin, życzę Ci spełnienia marzeń, dalszego owocnego blogowania, i czego tylko zapragniesz. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie Kochana wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. set kapitalny, a z okazji urodzin życzę pomyślności :)
    ..i Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń