Żakardowa czarna sukienka

Cześć! Dziś mam dla Was stylizację idealną na elegancką kolację, komunię, wesele lub inną ważną okoliczność. Pierwsze skrzypce w styliz...


Cześć! Dziś mam dla Was stylizację idealną na elegancką kolację, komunię, wesele lub inną ważną okoliczność. Pierwsze skrzypce w stylizacji gra czarna żakardowa sukienka Virgini, z dekoltem z przodu i na plecach. Jest bardzo kobieca, idealnie się układa - wymarzona mała czarna. Na szyi mam złoty minimalistyczny naszyjnik z serduszkiem, zaś moje nadgarstki zdobią przepiękne, skórzane bransoletki, wykonane przez siostry z firmy DU:ET twórczy <3. 

Jak Wam się podoba moja stylizacja? :) Miłego weekendu!!












Sukienka - Virgini
Bransoletki - DU:ET twórczy
Naszyjnik - Manoki


Jeśli interesujecie się modą, macie duszę artystyczną i chcielibyście pokazać innym swoje pomysły to zapraszamy Was na warsztaty twórcze z PROJEKTOWANIA MODY organizowane przez Splot Artystyczny. Więcej informacji na ten temat TUTAJ

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wow, ma bardzo ciekawą fakturę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. You look gorgeous dear! Love that dress

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/couture.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka, elegancka i seksowna

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka sukienką, ale bizuteria też przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz w tym zestawieniu tak pieknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka śliczna, bardzo fajnie wygląda zestawiona z delikatną biżuterią. A takich długich nóg po prostu zazdroszczę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń