Dotyk piękna z Dove

Witajcie! Marka Dove jako pierwsza marka (w 2004 r.) podjęła wyzwanie zainicjowania międzynarodowej debaty na temat prawdziwego piękn...


Witajcie!
Marka Dove jako pierwsza marka (w 2004 r.) podjęła wyzwanie zainicjowania międzynarodowej debaty na temat prawdziwego piękna kobiet. 11 maja 2015 r. ruszyła wielka kampania skierowana wyłącznie do nas! Polki mają głos! Wreszcie będą usłyszane i zauważone! Mają możliwość powiedzieć – jestem piękna! Zwrócą uwagę na swoje atrybuty, które nie koniecznie związane są z wyglądem! Polki mają szansę przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno!

Wystarczy wejść na stronę www.idoveyou.pl/narodovepiekno i wyrazić swoją aprobatę dla kampanii klikając przycisk „popieram”. Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji. Masz pomysł na manifest? Chcesz rozwinąć hasło „Jestem piękna, bo...” i zdradzić Polkom swój sposób na piękno – zaprojektuj swój T-shirt i pokaż jak Ty interpretujesz ideę akcji. Niech inspiracją dla Ciebie będzie manifest ambasadorki kampanii- Doroty Wellman:
  • Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie
  • Jestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartość
  • Jestem piękna, bo jestem mądra i zaradna
  • Jestem piękna, bo jestem Polką
  • Jestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życie
Spośród osób, które dołączą do akcji codziennie marka Dove będzie losować 85 T-shirtów z manifestami. Osoby, którym nie uda się wygrać będą miały możliwość zakupu T-shirtu w sklepie internetowym.
Według raportu Dove:
6% Polek uważa się za piękne 
59% Polek postrzega swoją urodę jako przeciętną
71% Polek odczuwa presję społeczną związaną z potrzebą bycia piękną

Współcześnie najistotniejszą kategorią piękna jest uroda. Kształtowane w każdej dekadzie wzorce idealnego wyglądu, nakazywały kobietom najpierw zachwycać talią osy i wydatnym biustem, innym razem przybierać szczupłą sylwetkę prosto z pokazów mody. Kobiety na przestrzeni lat zachowywały się niczym kameleon, chcąc sprostać kreowanym przez świat mody oczekiwaniom. Robiły to wszystko, aby być postrzeganą jako osoba atrakcyjna, modna, a przede wszystkim piękna. Jednak czy było to szczytem ich marzeń? Czy kobiety spełniając te wymagania są szczęśliwe? Niestety, w większości przypadków są niezadowolone i zmęczone ciągłymi wyrzeczeniami i zmuszaniem się do robienia rzeczy, które nie sprawiają im radości. Oczywiście dzięki nowoczesnym kosmetykom i trikom modowym możemy zbliżyć się do kreowanego przez media i popkulturę modelu piękna, ale nie powinno być to naszym życiowym celem. 

"Współczesne kobiety chcą dbać o siebie i być sobą, pielęgnując w sobie nie tylko wartości etyczne, ale także uważane za pożądane cechy osobowości. Tylko w takim połączeniu zadbanego wyglądu i charakteru możemy czuć się i wyglądać naprawdę pięknie."


O swoje piękno dbamy także z kosmetykami DOVE, zapraszamy do przeczytania krótkiej recenzji dotyczącej nowych żeli pod prysznic.



Piękna kompozycja zapachowa energetycznej mandarynki i świeżego kwiatu tiary. Idealnie ożywia podczas porannej kąpieli. Żel dokładnie oczyszcza skórę i pozostawia uczucie odświeżenia, a także głębokiego nawilżenia - dzięki zawartości składników opartych o formułę Nutrium Moisture™.




Kojąca terapia dla zmysłów, czyli połączenia słodkiego mleczka kokosowego z eterycznymi nutami zapachowymi jaśminu. Zawiera formułę Nutrium Moisture™ dzięki czemu skóra jest nawilżona i odżywiona. Regularnie stosowany poprawia kondycję skóry.



Żel pod prysznic o subtelnym zapachu w połączeniu z delikatnymi drobinkami peelingu. Maleńkie drobinki krzemionki usuwają martwy naskórek i wzmacniają działanie oczyszczające skórę, dzięki czemu pozostaje ona na długo delikatna i gładka. Żel również zawiera składniki oparte o formułę Nutrium Moisture™ , która jest wzbogacona o lipidy. Kosmetyk nawilża skórę, a jego codzienne stosowanie przywraca jej naturalne piękno, blask i odżywienie.

Jeśli nie stosowałyście jeszcze nowych żeli pod prysznic Dove to możecie je przetestować za darmo.
Wystarczy jedynie:
1. Kupić wybrany żel pod prysznic i zachować paragon.
2. Wypełnić formularz i podzielić się opinią o produkcie na www.testujdove.pl
3. Otrzymasz zwrot pieniędzy za zakup jednego produktu.


Nasz manifest piękna:
  • Jestem piękna, bo jestem szczęśliwa
  • Jestem piękna, bo taką siebie widzę w lustrze
  • Jestem piękna, bo kocham i jestem kochana
  • Jestem piękna, bo wyznaczam i osiągam cele
  • Jestem piękna, bo...
Czekamy na Wasz manifest piękna w komentarzach! :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. zapachy muszą być przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nauczylam sie zyc bez makijazu na.codzien Kiedys nie potrafilam.wyjsc do sklepu bez pomalowania oczu ale juz mi to przeszlo.Pielegnacja skory jak najbardziej Kremy filtry nawilzanie to jest wazne a bez pomalowania oczu czy ust tez mozna.wygladac swietnie

    OdpowiedzUsuń