Jesień w biurze


Cześć! Listopadowe dni są coraz krótsze... Praca, studia, blogowanie, a na dodatek o godzinie 16 za oknem robi się już ciemno, przez co trudno znaleźć nam czas na zdjęcia. Dziś przygotowałam zwykłą stylizację, odpowiednią do pracy w biurze. Klasyczna biała koszula z długim rękawem w połączeniu z ciemnymi jeansami i czarnym, wełnianym płaszczem ze skórzanymi rękawami. Taki mały biurowy zwyklaczek, który pasuje do każdego typu sylwetki.

P.S. Wybaczcie mi, że dziś tak mało zdjęć, ale podczas sesji miałam "bad hair day"! :)

Miłej niedzieli! :*





Płaszcz - She Inside
Koszula - Besima
Torba - Bulaggi
Zegarek - Lorus
Naszyjnik - Peani
Bransoletki - My Little Things
Buty - CCC

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Love ur coat n bag...so chic!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na dobrą sprawę tylko 3 dni na zdjęcia, bo kończę po 16 :(
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten płaszczyk :) Fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo elegancko, kobiecy i klasyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, a najbardziej mi się podoba torebka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń