Co dwie pary butów, to nie jedna...

Cześć :) Na naszym blogu zrobiło się słonecznie, a to za sprawą zdjęć, które zapodziały mi się i cierpliwie czekały na swoją publikację. ...


Cześć :) Na naszym blogu zrobiło się słonecznie, a to za sprawą zdjęć, które zapodziały mi się i cierpliwie czekały na swoją publikację. Jak większość kobiet, kiedy wybieram się na dłuższy spacer w szpilkach, zabieram ze sobą wygodne butki na wypadek, gdyby szpilki okazały się niewygodne albo tak jak to widać na zdjęciach nagle zachciało mi się spacerować po kamykach przy Wiśle. Dziś codzienna stylizacja z butami do wyboru :) Jak zapewne już wiecie pastele, które kojarzą nam się zdecydowanie z latem, są również bardzo modne w sezonie jesienno-zimowym. 

Wolicie dzisiejsze połączenie z brzoskwiniowymi szpilkami czy z białymi trampkami?
















Kurtka - Reserved
Sweter - Reserved
Spodnie - House
Torebka - Mango
Zegarek - Pasooje
Szpilki - Masha
Trampki - 50style
Okulary - Sinsay

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Mi bardzo podoba się ze szpilkami :)
    Bardzo ładny cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Obie pary butów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki ;)) zapraszam na nowy post ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba połączenia są super :)
    ach jak wiele mogą zmienić buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Simple yet chic outfit! Love it!
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Za sweterkiem się rozglądnę :) Świetny jest. A stylizacja idealnie pasuje do obu butów, aczkolwiek wolę szpileczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ;) Obie pary butów pasują świetnie ;)
    Chociaż mi chyba te trampki bardziej przypadły do gustu ;) Fajnie to wygląda, tak na sportowo.
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie szpilki, są mega "seksowne" i kobiece chociaż Ty i tak jesteś wysoka także trampki w tym przypadku się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowska stylizacja :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zmiana obuwia :) Świetnie to wygląda i na sportowo i elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, szpilki są genialne ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne szpileczki! :) fajna stylizacja, pasuje zarówno do szpilek jak i trampek :) dziękuję za odwiedziny u mnie i również z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym wydaniu trampki :)

    inspiracje świetne

    zapraszam do mnie :)
    SESJA ZDJĘCIOWA DO WYGRANIA:)
    www.ddoubles.tk
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne włosy:) takie blyszczące:) obserwuję:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buciki =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Zestaw uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny look!!!
    wybieramy wersję z białymi trampkami - dodają całości lekkości ;)
    fantastyczny blog!!!
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty;)))

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwie stylizacje sa swietne ale mimo wszystko wybieram trampki *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja.
    Śliczne szpilki, ale trampki też są świetne :)
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał ! Cudne zdjęcia !
    Moim faworytem są zdecydowanie trampki !
    Ja również obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i boska stylizacja. :)
    Obserwuję! :)
    xoxo
    http://goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za miłe odwiedziny u mnie! :)
    Ja zdecydowanie bardziej fanką za stylizacją ze szpilkami, nadają codzienności kobiecości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja ;) mi się podoba to i to ;)
    obserwuje i pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw ! Podoba mi się ten sweterek :-) Jestem zdecydowanie za szpilkami :-)
    Dziękuje za odwiedziny i komentarz :-) Obserwuje :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia!!
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też Was obserwuję :))
    i jestem za szpilkami :D
    fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja bosska. Buty też, ale wolę z trampkami xd
    Obserwuję <3
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne fotki :) No w szpilkach po takich kamieniach by się ciekawie chodziło :) Obie pary butów ładnie wyglądają :)
    zapraszam do mnie ;)
    ________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim osobistym zdaniem w tej scenerii znacznie lepiej prezentują się trampki. Są po prostu idealne do tej stylizacji. Na mieście jednak na przykład może zakochałabym sie w szpilkach? kto wie :P

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi bardziej podoba sie zestaw z trampkami:). Brzoskwiniowy sweter jest super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szpilki! Zdecydowanie są bardziej seksi:)

    OdpowiedzUsuń