Kolorowy zawrót głowy

Słyszałam, że dłonie i paznokcie są wizytówką człowieka, dlatego zawsze staram się, żeby wyglądały jak najlepiej. Zdobienia na paznokci...


Słyszałam, że dłonie i paznokcie są wizytówką człowieka, dlatego zawsze staram się, żeby wyglądały jak najlepiej. Zdobienia na paznokciach zrobiłam sama i bardzo mi się podobają. Efekt oceńcie sami.



Nie lubię nudy, a na paznokciach tym bardziej. Szczerze to nie pamiętam kiedy nie miałam pomalowanych paznokci. Wybieram raczej żywe, wpadające w oczy kolory, czasem eksperymentuje ze zdobieniami. 


Natrafiłam ostatnio w Naturze na serię bardzo fajnych lakierów do zdobień Essence Nail Art, są one bardzo wydajne i długo utrzymują się na paznokciach, nawet powiedziałabym, że zbyt długo, bo brokatowe drobinki ciężko zmyć z paznokci.


Lakiery na paznokciach to Rimmel 840 Blue Eyed Girl oraz 260 Funtime Fuschia. Płaski pędzelek lakierów ułatwia malowanie paznokci, lakier schnie w miarę szybko ok 2 minut w zależności od grubości i ilości warstw lakieru. Na paznokciach trzyma się około 5 dni, nie odpryskuje tylko delikatnie ściera się na końcówkach. Jednak przed nałożeniem lakieru konieczne jest pomalowanie paznokci odżywką lub lakierem bezbarwnym, w przeciwnym razie płytka paznokcia się odbarwia, to jedyny minus intensywnych kolorów.



You Might Also Like

0 komentarze