Revitabrow® Advanced

Czasem biorę udział w różnych konkursach, a od jakiegoś czasu sprzyja mi szczęście. Takim szczęśliwym trafem wygrałam odżywkę do brwi firm...


Czasem biorę udział w różnych konkursach, a od jakiegoś czasu sprzyja mi szczęście. Takim szczęśliwym trafem wygrałam odżywkę do brwi firmy Revitalash w konkursie organizowanym przez RevitaLash Polska na Facebooku. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat skuteczności kosmetyków tej firmy, dlatego z przyjemnością przetestuję Revitabrow® Advanced na „własnej skórze”. Odżywka zdaniem producenta posiada te same składniki aktywne co Revitalash Eyelash Conditioner, ponadto wzbogacona jest o dodatkowe wyciągi z roślin tj. zielona herbata, żeń-szeń, nagietek, wiciokrzew, pszenica i palma sabałowa. Moje brwi raczej nie należą do osłabionych i bardzo rzadkich, ale chętnie bym je trochę przyciemniła i odrobinę zagęściła.
Jestem bardzo ciekawa efektów stosowania produktu Revitabrow® Advanced, które zaprezentuje od razu po zakończeniu testowania.

S.


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Hej, i jak wyglądają efekty po zastosowaniu tej odzywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby uzyskać wymarzone efekty odżywkę powinno się stosować ok 6 miesięcy, ja stosuję od 4, używam jej nie tylko na brwi, ale również na rzęsy. Efekt jest taki, że brwi są grubsze, mocniejsze i ciemniejsze, a rzęsy wydłużyły się o jakieś 2 mm, nie wypadają oraz są ciemniejsze. Nie podrażnia skóry ani oczu. Ogólnie jestem zadowolona z efektu :) jeszcze 2 miesiące stosowania i ocenię efekt końcowy :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie podraznia Ci oczu? Wiem, ze ma taki sam skład jak odżywka do rzęs.

      Usuń
    3. Nie podrażnia Ci oczu? Wiem, ze ma taki sam skład jak odżywka do rzęs.

      Usuń
    4. O dziwo nie podrażnia :) chociaż mam bardzo wrażliwe oczy, jestem z niej zadowolona :)

      Usuń